仪颖涂鸦板

这里是我们涂涂,写写,画画的小天地。

我的弟弟

Posted by 祈仪与祈颖



我的弟弟叫李祈颖。今年五岁。他在D'monte学校读书。

他有一双大大的眼睛和肥肥的脸颊,非常可爱。他生气时很凶,很可怕,会发皮气。他也很顽皮,一直打人。

他的爱好是看电视。他最喜欢看“咸蛋超人”的节目。他除了喜欢看电视以外,还喜欢踏脚车。他常常到公园踏脚车。

他的愿望是成为一名警察,保护国家,所以他时常叫我跟他玩警察的游戏。我很喜欢我的弟弟,因为他很可爱。

3 comments:

Siew Lang said...

姑姑的版本:

我的弟弟叫李祈颖。今年五岁。他在D'monte学校读书。

他有一双大大的眼睛和肥肥的脸颊,非常可爱。他生气时很凶,会乱发脾气,很可怕。他也很顽皮,喜欢打人。

他的爱好是看电视。他最喜欢看“咸蛋超人”的节目。他除了喜欢看电视以外,还喜欢踏脚车。我们常常一起到公园踏脚车。

他的愿望是成为一名警察,维持社会安宁与秩序。他时常叫我跟他玩警察捉贼的游戏。我很爱我的弟弟,因为他很可爱。

Anonymous said...

Congratulation to Chee Yin who has won 3rd prize in a drawing competition.

At last, he has brought home a prize from his drawing ccentre. I would like to see his prize-winning drawing. Would it possible to upload it to your blog.

KaKa and NinNin

Siew Lang said...

haha.. at least the fee paid by his father get some return. :-)

Gugu also very curious how does his drawing looks like. Can't wait to see his draiwng as well...